flaga flaga flaga

Etykiety produktowe to sposób na podniesienie świadomości produktu, zwiększenie rozpoznawalności marki. Biorąc pod uwagę współczesne możliwości ich produkcji coraz częściej proszą o znalezienie sposobu na wyróżnienie się z tysiąca innych produktów, podkreślenie wyjątkowości danego wyrobu. Jakimi sposobami można uszlachetnić wydruk etykiet?

Drukowanie etykiet typu booklet — co zwrócić uwagę?

Zlecając wydruk etykiet produktowych warto zwrócić uwagę na technologię produkcji. Etykiety booklet oferują zwiększoną powierzchnię druku są one drugim pod względem popularności rodzajem nalepek produkowanych w naszym zakładzie. W przypadku klasycznych samoprzylepnych, dla poprawy ich odbioru proponuje się uszlachetnianie druku folią matową lub błyszczącą, a także poprzez system lakierowania, złocenia, czy też tłoczenia na gorąco, celem nadania wyrobom estetycznego wyrazu.

Jaki typ uszlachetniania druku wybrać?

W ramach zwiększenia wizualnego odbioru marki stosuje się foliowanie, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Praktyczny wymiar etykiet i pudełek produktowych można podnieść dzięki zastosowaniu indywidualnie zaprojektowanych systemów otwierania etykiet, nowych kształtów języków. Pozwala to wyróżnić się opakowaniom na tle konkurencji. Pewnym krokiem naprzód w prezentacji produktu gotowego jest możliwość wykonywania wydruków w postaci zleceń dla osób niedowidzących, niewidomych zwiększając tym samym grupę zadowolonych klientów o nowych odbiorców usług. Coraz więcej firm kładzie nacisk, możliwość nanoszenia  na opakowania w kształcie walca — farb fluorescencyjnych, czy też zamieszczania stałych i zmiennych kodów oraz numeracji. Możliwości uszlachetniania druku jest dużo, wszystko zależy od tego, jaki efekt klient chce uzyskać.  Dzięki cyfrowej obróbce projektów możliwe jest zapamiętanie wykonywanych zleceń i wielokrotne ich odtwarzanie bez względu na wielkość partii materiału. Złocenie, lakier UV czy też innego rodzaju prace zawsze wykonujemy z należytą uwagą i dokładnością.

Previous Post